she's falling like rain

Jag skar mej precis på benet när jag skulle raka benen med rakhyveln. Väldigt ''skönt'' ska jag berätta.
Fotbollsträningen gick väll hyfsat bra. Förutom att jag trodde att det var ute träning, så jag hade mina ute skor med mej. Istället fick jag träna i mina Kavasaki. Så nu har jag ont i min hälsena och på baksidan knät. Ska fråga mamma senare om hon har lust att massera mej. Man kan ju alltid hoppas:)

Imorgon ska vi titta på bio men skolan. Vi ska GÅ ner till söder!! Det tar ju typ en och en halv timme!! Vi kommer ju dö på vägen. Men iallafall, filmen vi ska se heter Tusen gånger starkare. Filmen är tydligen baserad på en bok. Vi får se om filmen är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0