helloooooo :)

Nu kom jag hem ifrån Bamse-gympan för kanske en 45 minuter sen. Jag glömde faktist helt av att jag skulle blogga. konstigt, hehe.
Idag fick jag tillbaks mitt engelska prov. Jag tycker faktist att det gick bra för mej, fick 36/40 har jag för mej.
För en stund sen kom jag också på att vi har Franska läxa tills imorgon, men så klart har jag glömt mina böcker i skolan, som tur är så har vi inte franska direkt på morgonen så jag hinner nog tränna lite i skolan på rasten hoppas jag!

Nu ska jag återgå till att titta på ''gamla'' videos jag och Madde har gjort som ligger på youtube. Bara det att datorn är sjukt seg så det tar en liten stund att ladda en film, hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0