daaagen :)

hejsanhalloj!,

Dagen började med att min mobil ringde vid 8.30 eftersom att jag skulle ut och springa, för jag har inte motionerat på jag vet inte hur länge. Det var mycke snö kan man lugnt säga. Haha. Men jag överlevede och de var ju det som var huvudsaken? :)
Efter det blev det en snabb dusch och sen åkte jag iväg till ih för att titta på nyårssaluten med Moa och Tove A. Kul och mysigt! :)
Vid 4 tiden åkte jag och Tove hem till henne och tog en lång promenad med Lotus. Och när vi endå gick förbi hemköp så var jag ju tvungen att köpa ostbågar! Haha I like!

Nu måste jag packa eftersom att jag åker till Göteborg imorgon och firar kusinen som fyller 18!

pussssssssss


Gulligt foto på Moa, Madde & mej sen sommaren  2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0