Lund

Ni ska bara veta vilken underbar dag det var igår!
Vi åket hem ifrån vid halv 11 tiden. Sedan kom vi fram till Lund ungefär klockan kvart över 11. Först började vi med att gå runt på stan och titta runt. Och jag köptevärldens finaste skor! Dom kostade 500 kronor, så det var faktiskt inte så jätte mycket för ett par skor? På Gina tricot köpte jag 2 tröjor en blå och en grå med lite blommor och så, sen på KapAhl köpte och också två tröjor, en svart tjocktröja och en vit blus. Är verkligen jätte nöjd med alla köpen!
Stan stängde vid 4 och då gick vi till bilen och la av våra saker och sen satt vi i bilden och vilade våra fötter lite också. Sedan åt vi på en Thai resturang, det var verkligen jätte god mat. Men det roligaste på den resturangen var att när man var på toa och spolade så efter 10 sekunder började det spruta ur handfatet, som en fontän typ. Haha, vi skrattade åt det jätte mycke!
Efter vi hade ätit åkte vi till Idol turnen. Det var insläpp halv sju och vi var där sex så vi frick vänta en halv timme, när vi kom in så var det ungefär en och en halv timme kvar tills det skulle börja men då gick strömmen så fick vänta i en timme till. Men det var verkligen värt att vänta! Jag fick ju se Daniel Norberg och Andreas Weise live!


Mina älskade skor! :)


Fika stopp.


Alla shopping påsar:)


Väntar på att konserten ska börja:)


Haha , moa på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0