Usch!, hur dum i huvudet får man va?

Jag tittade precis på ett av de hemskade och sjukaste programen i hela mitt liv. Det handlade om 2 världskriget och om man inte skulle låta missbildade och psykiskt sjuka personer leva, att man skulle gasa ihäl som. Staten försökte lura folket att det kostade för mycke med psykhem. Och om man tänker efter så är det exakt samma sak som Sverige demokraterna försöker göra med Svenska folket, dom försöker lura oss att invandrarna tar alla pengar ifrån pensionärerna vilket inte är sant. Jag har verkligen ingenting emot invandrare, verkligen INGENTING. Isjälva verket tycker jag att det är helt sjukt att Sverige inte tar in fler människor från anndra länder. Jag menar, om det hade varit krig här i sverige eller något liknande, då hade vi varit tacksamma om något annat land kunnde hjälpa oss så att vi fick bo där.
Om sverige demokraterna får bestämma över sverige(som jag för mitt liv inte hoppas) kommer jag flytta här ifrån och helt seriöst skämmas över vårat land.

Kommentarer
Postat av: chayenne

sv: Tack så mke =) Försöker att göra mitt bästa :)

2011-02-01 @ 22:50:56
URL: http://hellsbelle.blogg.se/
Postat av: chayenne

intressant blogg du har ;)

2011-02-01 @ 22:51:21
URL: http://hellsbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0