Härlig dag

Jag kom hem från stan för 5 minuter sen. Igentilgen skulle jag ha köpt en present till Tove men jag hade ingan pengar. Jag fick tjugo kronor av Daniel, men dom var jag tvugen att betala bussen med. Så jag får åka ner på stan och köpa det en annan dag.
Dessutom hände det 2 väldigt bra saker idag. Jag var så snäll så att Moa och Linn skulle få åka på mitt busskort(dom hade inga med sig). Men då hade jag bara råd med en biljett så vi fick åka gratis!
Och sen den anndra saken hände inne på Espressohouse. Jag frågade på skämt om det var något som var gratis. Han i kassan ba: ja om du vill så kan du få smaka våran nya Chai latte. Jag ba: ehm okej jätte gärna:)
Vilken härlig dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0