Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag äntligen hemma(!) efter både en bra och dålig resa. Det var verkligen jätte härligt att åka skidor och allt. Men på dom 10 åren vi har åkt skidor har aldrig något dåligt hänt, tills nu. I torsdags krockade pappa med en holländare i backen, svimmade av, fick åka till sjukhuset och då visa de sej att han hade fått en kraftig hjärnskakning. Och sen i fredags morse blev 4 av 8 i vårat gäng matförgiftade + halva hotelets gäster b.la jag. Låg inne på rummet och kräktes en hel dag. Kul:).
Men annars var det en helt underbar resa!

Jag vill också be om ursäkt för att jag lät Moa blogga. Ni vet ju hur det gick... Haha nä, tack för hjälpen!

Bilder kommer senare, är för trötta för att fixa med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0