Varför läxor?

Heejsan!,
Idag var ja då i skolan som vanligt. Och som tur va så skulle Odd iväg på vår första lektion så vi ska ha de där läxförhöret imorgon istället! NICE! Då hinner jag träna lite till. Får be Daniel hjälpa mej lite ikväll med matten och engelskan ikväll eftersom att vi har engelska prov tills imorgon och sen matte prov tills på måndag.
Är det inte lite fuskitg att holsta har ledigt hela dagen dom har UTV samtal sen ?! Fast i och för sej då får ju vi en annan ledig dag som vi inte behöver va i skolan alls ! Mycke bättre.

Nu snart MÅSTE jag plugga engelska och svenska/so. Men jag vill inte!
Jag tyckar att det är lite konstigt att vi ska ha läxor, jag menar vi tillbringar ju endå nästan halva vårt liv där! Och dessutom så tvingar vuxna människor som inte alls har någon makt över oss att vi ska göra saker på våran vardag! De tycker jag är lite skummt.

Ja, men vi hösr senare!
Puss & Kram på alla !



haha blev bild på mej&madde ;)

Kommentarer
Postat av: Linn :)

det var mycket du skrev på kort tid :)

love you <3

2010-09-23 @ 14:57:31
Postat av: Tove :) <3

Vi va bara på skolan i 40 min på uvs - dagen :D

Läxor e aaassegt, jag måste plugga till ett prov i samhällskunskap imon :( <33

jag har inte ens börjat läsa det :D

ska göra det nu :) <33

2010-09-23 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0