stan

Hejhej!,
Jag kom precis hem ifrån stan, Fanny var också med. Där köpte jag en BH och ja , inget annat. Haha. Fanny köpte ett svart brottar-linne inne på ''Lindex''. Annars gjorde vi inte så mycke på stan.

Idag hade vi då franska. Katarina var sjuk så vi hade Micke istället. Det var lite kul ! Haha ;) . Idag hade vi även Farhad hela dagen, eftersom att Odd inte heller var där. Jag tyckar faktist att svenska/so har blivit mycke roligare nu! För nu håller vi på att göra vårt eget land. Mitt och Maddes land heter''Mexritz'' typ, jag vet faktist inte riktigt hur det stavas. Men jaja, det går la bra endå?

Imorgon ska jag va med Fanny igen och då blir det också springning med fotbollen. ''Roligt'' och bra!

Just nu ska jag titta lite på vänner. Haha, men vi hörs senare eller imorgon!

Puss&hej!


;)

Kommentarer
Postat av: fannyjespersen

du, ja reklamerar din blogg sen ikväll, i ett enskilt inlägg:)<3

2010-09-30 @ 18:18:00
URL: http://fannyjespersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0