Sorry!

HEJSAN !!,
Förlåt att jag inte har skrivit på hela dagen! Men jag skyller på att jag inte har hunnit. För det har jag faktist inte. Eftersom att jag slutade 15.00 , sedan var de ridning vid 16.00 och sen efter de så var det möte med fotbollen. Så jag skyller på de. ;)

Idag hade jag matte-prov. Det kändes som att det gick jätte bra faktist! Alla uppgifter var lätta tyckte jag, till och med B-delen.

Och nu har jag precis missta Idol ! Det är inte bra. För nu vet man ju inte vilka som tävlade ellervem som åkte ut! Men mankan kanske se det på tv4:as hemsida nu? Annars märker man det imorgon.

Men nu måste jag sova. Jag e döö trött !

Puss&Sovgott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0