skol-foto

Heej!,
Jag kom precis hem från att ha hjälpt till lite i min gammla gympa-grupp, dom behövde hjälp men mina gammla steg i friståendet och så. Så jag var så snäll att jag hjälpte dom! Men det var faktist kul att taräffa alla igen(nästan alla efter som vissa inte var där). Men jaja, Jag gjorde inte så mycke men det var kul iallafall! Och Ninni fick min gammla plats i friståendet. Grattis till henne!!

Dessutom fick jag även hem vårt klass-foto idag. Det ser ut som att vi är jätte lite i vår klass. Men det kan ju faktist bero på att det är jätte många som har slutat. Nu är vi 24 stycken , och innan var vi typ 31. Men jag lägger upp fotot här neren! :)

Nu ska jag nörda vänner och Idol!
Ja , det va väl det jag ville säga , det blev inte så mycke men iallafall , det va ju nånting ;).
Skriver mer imorgon.

Puss på alla!


Lite suddigt , jag vet . ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0