Shopping är farligt !

HEEEEJ !,
Jag kom alldeles nyss hem från göteborg. Det var jätte mysigt. Idag åket vi in till ''Kållered''. Och där uppträdde EMD, men de känndes lite oplanerat faktist, Dom körde typ 3 låtar på en 20 minuter. Men iallafall. Där i Kållered köpte jag lite tröjor. En tröja från ''HOTLINES'' där dom sålde Vila kläder och sen två tröjor från ''Kapp Ahl''.
Och visste ni att det är farligt med shopping ?! Jaa faktist. För när jag skulle ta på mej min jacka så råkade jag peta mej själv i ögat men en plast-påse-kant. Det gjorde gör ont ! Jag har faktist fortfarande ont i ögat! Fråga mej inte hur jag lyckades ! haha .
På vägen upp till göteborg så var tåget försenat eftersom att det hade varit slaggsmål i köpenhamn. Sånt är bara så barnsligt?! Jag menar att nästan vuxna människor ska dricka sej fulla och sen börja slås ! Haha , nu låter jag som en värsta 40:åring.

Men nu ska jag titta lite på vänner(för ovanlighetens skull).
Men ni får ha det så bra så ses vi imorgon!
Puss&hej



Home sweet home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0