Måste bli bättre på att blogga!

heejsan!,
Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen (som igår) , men jag skyller igen på att jag faktist inte har hunnit. För idag har jag haft först bamsek gumpa i Maria Park och sen en time efter var det fotboll och sedan när jag kom hem efter det så var jag ju tvungen att titta på idol. Haha. Alla MÅSTE rösta på Michaela Osberg! Hon är bäst! ;)

Men iallafall,
Idag slutade vi 13.30 efter som att Johan vår gympa lärare var på någon vanndrings-sak typ. Haha. Men det var ju bra så vi fick sluta 1 och en halv timme tidigaren vanligt. ;D

Idag fick vi även tillbaka vårt matte prov vi gjorde i måndags. Jag fick 32/33. Det var faktist bara ett slarvfel, jag råkade räkna + istället för x. Jaa , så kan det ju gå. Men jag tyckte det var bra gjort av Farhad att han hade rättat proven så fort. Hoppas vi får tillbaks våra engelska prov snart också. Jag är faktist nöjd över att jag hade 32/33! ;)

imorgon blir det nog stan med Fanny och kanske Madde.

Puss&kram så hörs vi imorgon!'



Jag & Madde på skol-fotot :D.

Kommentarer
Postat av: Mathilda olseen

Snyggt älskar dig!!! vi är ju för snygga!!!!! Vi är ju inte jättar på de fotot!!!



Kramis Kramis Madde! <3 :D :D

2010-10-05 @ 12:58:23
URL: http://mathildaolseen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0