I keep on searching but I can't find you...

Hallå bloggen !

Just nu tränar jag på Engelska och Franska glosorna tills på onsdag och torsdag. Engelska och Frnaska är faktist kul eftersom vi har sjukt bra lörare i båda ämnena!

Idag var jag på skyddsombuds möte med rektorerna , några lärare och några andra elever. Som tur va Tove J där. De e faktist lite pinsamt och bara sitta där? Men vi pratade lite om skolan och mobbning och sånna saker. Hela klassen slutade klockan 2 , men jag mötet var inte klart förens halv 3 och sen hade Madde glömt sin tröja i de klassrummet och då fick jag vänta i 40 minuter till! Men vad gör man inte för sin kompis? Hahah jag e så snäll!

Alla måste föresten se Johan Glans world tour of skåne. Haha den e så sjukt bra!
Men ni får ha de så bra.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0