Göteborg nästa!

Hallå bloggen !,
Nu så kom jag precis hem från skolan. Nu på sista lektionen hade vi engelska prov. De känndes som att det gick bra , men vi får se sen.
Och i morse kunnde vi faktist fått sovmorgon, eftersom att vår gympalärare var sjuk så stog hela klassen uppe vid Hittarpshallen och väntade på honom. Men vi dog inte av de.

Ikväll ska jag ju till göteborg. Det ska bli jätte roligt! Jag ska träffa mormor och morfar, och det har jag inte gjort sen på gothia! Tåget går 16.30 nerifrån knutpungten och sen kommer det fram till göteborg vid 19.00. Så då får alla smsa! Haha. Men jag vet inte om jag kommer kunna blogga i göteborg:(. Men vi får se!
Nu ska jag nog dricka lite chai te och se på ''vänner''.

Vi hörs imorgon eller på söndag !
Puss&Kram till alla !



Kommentarer
Postat av: Linn :)

Älskling <3

vi tiiep frös ihjäl ju :d

du måste sms med mig ! :D <3

loveu ;*

2010-09-24 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0