Förlååt !!

Heej!,
förlåt att jag inte skrev igår ! Men jag skrev faktist i söndags, men de blev något fel när jag skulle lägga upp de. Så de va faktist inte mitt fel !
I söndags var jag med mamma och köpte lite skor och en ridväst. Ska se om jag också jag ladda upp en bild på skorna sen! De blav ett par långa och ett par korta.

Men iallafall,
idag hade jag sovmorgon , eftersom att Franskan var inställd , så jag fick sova en och en halv timme till! Sjukt nice! Men sen hade vi iallafall svenska/so medans vissa hade bild. FUSKITGT ! Men jag har endå musik så de jämnar ut sej.
Sen på lunchen gick jag, Madde, Moa och Linn iväg på en liten promenad. Hihi!

Men just nu sitter jag och pluggar franska och engelska ! Tills på torsdag och fredag.

Och på fredag ska jag till Göteborg till mormor och morfar ! KUL ! Och jag vill iallafall ut på stan men vi får se hurde bli med de. Annars hittar vi på något annat !

Bara så alla vet så är Linus avundsjuk på mej !

Glöm inte fannys blogg ! http://fannyjespersen.blogg.se/

Puss & Kram


Hejj,   Förlåt att jag inte la in ett inlägg igår ! Men min dator laggade jätte mycke.  iallafall,   Idag har jag varit med mamma och köpt två par skor på skopungten, och en ny ridväst. Sedna åkte vi hem igen och jag har rensat HELA min garderob. De tog väl bara någon timme. Så snart måste jag till stan och för att fylla upp min garderob igen !  Nu måste jag plugga lite engelska och so.  Glöm inte Fannys blogg! http://fannyjespersen.blogg.se/    PussPuss
Skorna ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0