Bamse gympa

Heej !,
Det blir bara ett snabb inlägg igen. Men de går bra?
Nu så ska jag snart iväg på bamsegymp. KUL ! Och ikväll måste jag hoppa över träningen för jag måste plugga matte och so. Men det gör inte så mycket eftersom vi sprang skoljoggen idag. Jag kom 4:a i klassen ! STOLT?! Haha
skriver mer ikväll!
Puss & Kram




Hallå töntar!  Just nu är jag med Madde och ska sova över. Mysigt ! Vi tittar på dansfeber  (kul prgram), och snart ska vi se på Grease eller någon annan film vi köpte och lite la pizza pizza på de.    Idag har jag testat zumba , sjukt kul! Jag har facktist börjat på de. De kostar typ bara 800 för tio gånger på friskis! Varför inte testa?    Men du börjar dansfeber igen.   Puss å Kram
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: moaaaaa

hihi,mina sötnosar!(a)

2010-09-22 @ 16:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0