Zuumba imorgon

Hallå!!,
Jag kom precis ifrån duschen. Eftersom att jag har varit ute och sprungit med fotbollen. Idag blev det ungefär 5 kilometer. Så det va okej. Men sen på slutet höll jag på och kissa på mej. Haha.

Idag hade vi idrott direkt på morgonen. Och då var Johan (vår idrotts-lärare) där. Så vi slapp stå och vänta på att han inte skulle komma alls;). Hihi. Och då blev det orientering (stavning). Jag var med Madde dårå. FLUMMISIT!;)
Sedan slutade vi 14.00 ovh då åkte jag hem till Fanny och jaa var där , och sedan var det dags för fysen dårå.

Imorgon blir det då först ''Zumba'' och efter det blir det HIF matchen med Madde och sen på kvällen åker jag hem till Linn, på en liten tjej kväll. MYSIGT! Avundsjuka ?! Haha klart!
Och sen på söndag hoppas jag att det blir match, annars blir det farmor och farfar. Det blir ju också kul?

Puss på er så-länge!


Hade inga bilder på mamma & pappas dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0