min dator laggar som f*n!

Heeeeej!!,
Asså min dator är helt seriöst säääämst! Den bara lägger av när som helst. Jag får be Daniel hjälpa mej med att ringa in och fixa de. Det är så himmla jobbigt. Jag hade typ skrivit klart hela mitt inlägg och sen bara stängdes den av! Men sånt är livet?'

Vi hade NO prov idag(som alla viste eftersom att jag har tjatat om det i nåra veckor nu?). Det känndes som om att det gick jätte bra faktist. Jag tror bara det var nån fråga som ja inte kunnde riktigt. Men vi får se hur det går när Farhad har rättat proven. Hoppas han rättar NO provet lika snabbt som han rättade matte provet!

Imorgon är det fotbolls match mot ödåkra. Sista matchen innan säsongen tar slut! Antingen kommer vi 4:a eller 3:a. Hoppas vi vinner nu så vi kommer 3:a!

Nu ska jag titta på vänner tror jag , som jag inte har gjort på as länge!

Puss&kram så länge!



Kommentarer
Postat av: Linn :)

haha sällan du tittar på vänner ? :)<3

Nina var bara "lite" seg på att rätta engelska provet :s

puss&kram

2010-10-07 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0