Plugga, plugga

Hallå !!,
Jag vet att jag inte har skrivit på hela dagen , men jag har faktist haft en fullpackad dag! Förs var det då bamse gympa i Maria Park och sen en halv timme efter det så hade jag utvecklingssamtal. Det gick faktist jätte bra! Tror jag;).

Idag hade vi idrott sissta lektionen. Då hade vi orientering och jag sprang såklart med Madde. Haha. Och jag gjorde bort mej för typ halva Laröd. Haha , Madde vet varför. Liiiiiite pinsamt kan man säga...! Men man lever ju bara en gång? Men jaja , man måste ju ha lite kul? *Hihi*!

Imorgon har jag mitt NO prov. Haha tur för er !, Så jag slipper prata mer om det ! Haha , jag har även franska läxa som jag faktist kan och har övat på! :D:D ''excusez-moi, je suis en retard'', eller nått sånt!

Men nu måste jag plugga, plugga, plugga och sen se  på ''vänner'' !

Hare bra!

Puss&hej.



Kommentarer
Postat av: rasmus

fin bild

2010-10-06 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0