ute låst

Heej !, Jag kom precis innanför dörren. Man kan ju inte direkt säga att jag precis kom hem, eftersom att jag har suttit och väntat på att Daniel kunnde öppna dörren för mej. Du vet jag glömmde mina nycklar i morse , så jag satt säkert en halv timme och väntade på Daniel. Det var sjulk kallt! Så jag fick typ sitta där och lyssna på musik och smsa. Haha. Där slösade jag bort 30 minuter av mitt liv. Inte bra ! Hihi.

Asså shit. Jag har NO prov på torsdag(som jag har sagt ungefär 1000 gånger) och jag har knappt börjat öva enu! Men jag hoppas verklingen att det går bra , eftersom att jag vill ha så bra betyg som möjligt när jag går ut nian, så man kan välja vilken linje man vill!

Men nu måste jag plugga. Jag vill inte , men jag måste!!!!

Puss så länge!


Tilda (L) Crisby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0