jag bloggar !!

Heej!!,
Idag har varit en fullpackad dag! Först slutade vi då skolan, sen fort hem och äta innan ridningen , och sen 20 minuter i 6 fick jag reda på att fotbollen började klockan 6 istället för 7 , så jag fick skynnda mej som in i helvete hem och byta om. Men jag hann !! :) Duktig som jag är !?

Men idag fick vi även tillbaka vårt engelska prov. Jag fick 104,5 av 109. Näst bäst i klassen! stolt ?! *hihi*!

Imorgon blir det bara att plugga no tills på torsdag , efter som att vi har prov.
Och vet ni !? Vi kommer typ ha matte prov var 4 vecka ! Jag kommer typ dööö ! Men då lär man ju sej bra ? Men det blir nog inte så svårt tror jag.

Eftersom att min mobil inte går att koppla in på datorn så blir det ingen ny bild . Haha , men lev med de ?

hare så bra sålänge !

Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har matteprov var 3dje vecka, klaga inte!

2010-10-04 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0