Måste göra nått åt mitt rum!

Heejsan!,
Nu kom jag precis hem ifrån Madde. Det var väldigt kul, haha vi ritade en fin liten teckning på Linns mage. Jaa så kul kan man ju ha det! :D

Jag har engelska tills imorgon. Så jag måste öva lite på den och så.
Men just nu måste jag göra något åt mitt rum! Det ser helt seriöst ut som ett bomb nedslag! Och sen tror jag att jag ska möblera om mitt rum, så det blir lite nytt igen.
Vet ni?, jag vill flytta ner i källaren. Fatta coolt! Men jag måste först tänka ut vilket rum jag kan ha. Jag vill ha tvätt stugan så kan man ha bastun som walk in closet! Men jag får inte det för där har vi ju duschen och tvättmaskinen. Men jaa, jag får la tänka ut något annat!

Puss så länge!


Eftersom att det inte går att ladda över bilder från min mobil till datorn, så ni får nöja er med en gammal bild från i sommras;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0