Trött..!

Heejsan!,
Nu stack våra gäster precis. Det var faktist kul. Vi satt typ och prata hela tiden. Haha ;).
Och för tillfället är jag trött som ett as! Igår natt sov jag i 7 timmar. Så jag måste sova ut nu i natt. Men imorgon klockan 11 på morgonen har vi fys med fotbollen. Jag orkar seriöst inte de! Det är så sjukt ansträngande. Men sånt är ju livet?

Asså jag stör mej så sjuuuukt mycke på att jag inte kan lägga in bilder från min mobil till dtorn. Det gick inte heller hemma hos Madde. Är det någon som vet?, så får ni gärna höra av er! ;) Men annars får jag ju gå till tre och fråga dom vad som är fel.


paparazzi foto :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du ladygaga

2010-10-17 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0