Taack för kvällen!

Heejsan!,
jag kom nästan precis hem från Linn. För tillfället är jag trött som ett as, eftersom att vi bara sov 4 timmar ikväll. Haha, och jag som ska plugga NO idag. Önska mej lycka till med de?! Jag kommer typ somna kl 5 ikväll. Men sånt är livet?
Taack så jätte mycke för kvällen tjejer! Hade verkligen jätte roligt. SHIT asså! ;) Måste verkligen göras om!!

Om en halv timme ska jag iväg på fotbolls match. Jag tror vi ska möta Eskil(eller hur det nu stavas).Komigen nu tjejer, nu vinner vi ! :D:D:D:D Haha.

Jag var ju även på HIF matchen igår. Synd bara att dom förlorade. Men annars var det en bra match. Fatta läskigt de va!, för ALLA gaisare(utom mamma då) hade en helt vit mask och en svart-tjocktröja. Det va as läskigt så man såg inte deras face. Vi såg också en typ man på 40 + som hade ramlat och slått i huvet precis utanför subway och han hade typ världens störstra hack i huvet och det blödde as mycke! Sen när ambulansen hade hämtat honom så var det en stor blod fläck där. Han var nog INTE full! NEEJDÅ!

men nu måste jag städa rummet innan vi ska iväg.
hörs sen,

PussPuss!


foto sen igår ;D

Kommentarer
Postat av: Linn <<3

Em massa kärlek till er tjejer <3

2010-10-03 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0