Prov dag;)

Heejsan!,
Jag fick tillbaks mitt NO prov idag. Jag är faktist nöjd över mitt resultat, jag fick 34,5 av 40. Så det ska man ju vara ganska nöjd över? Idag fick jag även tillbaks mitt Franska prov som jag gjorde i 6:an. På de fick jag typ 38 av 40. Så det kan man ju också vara glad över?
Men alla måste påminna mej om att jag måste fråga Sofie efter mitt NO prov sen i 6:an. Jag fick aldrig tillbaka det eftersom att jag åkte iväg till thailand. Så kan det ju gå;).

Idag blir det bara att chilla och ta det lugnt. Det kan ju också vara skönt?

vi hörs sen:)

PuSS!


Bilden är sen imorse :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gillar din header mycke! Svart o vitt är snyggt! :)

2010-10-14 @ 16:05:00
URL: http://fubbles.blogg.se/
Postat av: moathakiing

hha, så söt tilda:D

2010-10-14 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0