Pluggar-.-

Hallå igen !!,
Jag kom hem från matchen för ett litet tag sen. Och vi vann om man tar det baklänges. Haha. Rolig som jag är.
nää, men vi spelade mycke bättre i anndra halvlek. Fast jag hatar att några bara klagar HELA TIDEN! Shit jag blir bara såå trött på sånna personer. Dom tror ju att dom är mycke bättre en alla andra. Hahah shit som jag klagar. Men sånt är livet?

Nu MÅSTE jag plugga lite NO , eftersom att jag har prov då. Det är typ om rymden. De e faktist ganska så interessant. Nu låter jag som värsta pluggot! ;) Hihi, men vi hoppas det går bra ?!

Nu måste jag börja med mitt pluggande!

Puss på alla!


Kommentarer
Postat av: josse :)

bara jag som glömt när vi har provet? ;$

2010-10-03 @ 16:02:57
URL: http://a-jh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0