Home!

Hejhejhej!!,
Jag vet att jag inte har skrivit på hela helgen, men jag sa faktist att jag inte skulle kunna skriva på hela lördagen!
Som sagt, jag var ju hos farmor och farfar igår och idag. Riktigt mysigt! Vi var i pappas och frafars skog och ja gjorde inte så mycke där(de kommer lite foton där ifrån här nere).
Sen idag kom jag hem ungefär 11.50. Och sen skulle jag vara i kiosken 12.00 så jag fick skynda mej jätte mycke dit! Det var faktist sista gången vi skulle stå där. Så de var lite sorligt! Haha nää;). Men de va nästan inget folk där uppe, så jag och Tove spelade lite fotboll.
Och sen kl 15.00 vare fys träning. Det blev väll ungefär 5 km.

För tillfället har jag inget mer att säga. Men vi hörs lite senar.

Puss!



Bilden är från pappa och farfars skog! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0