Chillar!!

Hejjsanhoppsan!!,
Jag kom precis hem från skolan nu då. Man kan säga att jag var smått flummig idag! Haha. Men ja. Skolan var som den brukar vara, ni vet.

Och ikväll är det då matchen mot ödåkra som jag skrev om igår. Nu MÅSTE vi vinna denna matchen!
Ikväll är det även Idol i två timmar! Det va jätte synd att Michaela åkte ut! Hon var ju bäst!? Sen senare ikväll blir det msn och bloggen såklart! Haha.

Men jag vet inte om jag hinner skriva imorgon... För först är det zumba och sen ska jag till farmor och farfar. Men jag skriver på söndag då!

Det är jätte skummt, för jag kan inte ladda över mina foton från mobilen till datorn! Så ni får påminna mej om att jag måste ner till tre och köpa en ny!

Nu ska jag bara sitta och chilla innan matchen! Önska oss lycka till ?! ;)

PussPuss!


gammal bild på mej & Moa :D



Kommentarer
Postat av: moaa

otroligt söt jag är

LYCKA TILL ÄLSKLING,JA KOMMER O KOLLAR!!<3

2010-10-08 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0