stockholm! :)

Heej!,

Jag tror att jag har glömt att berätta att jag ska till stockholm idag! Eller igentligen så ska jag först till farmor och farfar nu idag och sen imorgon så åker vi vidare till stockholm dårå. Kommer bli jätte kul. Jag har frö mej att vi ska gå på nån resturang där allt är helt mörkt, så man typ får känna hur de är att inte se nånting. Det kommer nog bli jätte kul!
Jag hoppas också att vi hinner shoppa lite. Och vi ska kanske gå och titta på Idol. Synd bara att Daniel åkte ut. Men ja, de kommer bli jätte kul!
Fast jag kommer iochförsej inte kunna blogg något tror jag. Men jag kommer hem på söndag så då blir de inlägg igen dårå :)

Nu måste jag börja packa och sånt.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0